Karenim123 Kızlar 7 haftalık hamileyim şiddetli bulantı kusmadan başımı kaldıramıyorum eridim resmen. Almanya’da yaşıyorum buraya gelirken yanıma metpamid getirmiştim kullansam mı ? Kullanan varmı
Mamatobe Karenim123 Metpamid b kategorisi bir ilaçmış yani yan etkileri belirsizmiş hamilelikte.Haftanız daha çok küçük bence kullanmamalısınız. Kullandığım ilaçlar fayda etmeyince doktoruma ben de sormuştum yan etkisi olabilir demişti. Geçmiş olsun
Hacer_K Karenim123 bende 7 haftalık hamileyim bulantım çok oluyodu doktorum kullanabilirsin dedi metpamit ben kullanıyorum bulantım olduğunda çok etki etmiyo ama
ebruzb Karenim123 bence kullanmayın doktorunuza sorun hamilelere özel bulantı ilaçları var onları kullanın
Aymilanin_kardesi Karenim123 canım halsizlik ve tansiyon düşüklüğü yaşadım onu kuklanirken resemeb bütun gün yatıyordum yan etki görürsen bu şekilde bırak
12mommy Karenim123 14 +3 👼🏼 suan yan etkisi olmadı ama sabah uyanır uyanılmaz içilmesi sonucu etkili oluyor bence gün içi içinde kusmalar gene oluyor