Rukiye0_ bende yakalandım 14 haftalıktım. 2 hafta bırakmadı peşimi dogduguma pişman etti hastalık resmen en son 14 aylik kızımda oldu ev resmen kırıldı hastalıktan bana hiç bi ilac vermediler 12 gün oldum resmen serum yedim sürekli en son eczaneye gittim. Adam reflor verdi bunu kullan hamileler kullanabiliyor dedi içtim 2 günde kesti. Nefret ediyorum artık hastanelerden ilgilenmiyorlar. Resmen psikolojimi bozdular. Kuzum uzun oldu ama bak eğer 1 haftaya geçmezse sen benim gibi yapma git söyle ilac başlasınlar bi de 39 haftaliksin Allah korusun. 🥰