Tugceayse Biraz ağrım var kasılmam hep oluyo zaten kasılmam oluyk kısa süreli bide böyle kasıklarda arı sokuyomuş gibi ağrı oluyo normal mi acaba sancı mı bilemiyorum sizce ne
zeliss96 Tugceayse biraz erken başlamış sanırım sancıların aynı his bende de var ama tabi ben 39 haftaya girdim her ihtimale karşı doktorunla görüş istersen canım. Allah kolaylık versin inşallah 🌸
tugbaa_g Tugceayse doktoruna muayene olmalısın canım kasılma var mı yok mu diye ona göre kasılma İçin progestan falan verir belki
Umudayolculuk36 Tugceayse benim 26da başladı sancım çıktı nstde illaç verdiler canım 2tane doktoruna sor önlemini al
Tugceayse zeliss96 sağol hepimize Allah kolaylık versin hayırlı doğum versin 10 15 saniye de bir kasılmam oluyo 10 saniye sürüyo sonra tekrar oluyo normal mi sizce
Tugceayse emrbalayse pozisyon ddğiştirdiğimde öteki tarafa oluyo ama böyle 10 saniye en fazla kasılma tek taraflı kasık agrısı atel taraflı oluyo sonra öteki tarafa geciyo
Tugceayse Umudayolculuk36 26 dna bu yana zaten hep sancı cıkıyodu geldik bu zamana kadar insallah az daha dayanırım