biranne3434 Aynen öyle kısa sürüyor. Ameliyattan sonra tampon 1 gün kalıyor. Onu çıkarırken zorlanmıştım. Sonrasında ağrı kesici ve antibiyotik oturma banyosu ile falan rahatlıyorsun. Yıllarca bundan çekmiş biri olarak korktuğun gibi geçmediğini söyleyebilirim. Magnezi kalsin diye bir toz kullanıyorsun zaten o kabızlığı da engelliyor.