Güzel doğum hikayelerini okurken hep dua ederdim benimde böyle güzel geçsin doğumum diye çok şükür öylede oldu gelelim bizim kızımla hikayemize 😍🐣
Doğumdan önceki gece kasılmalarım başlamıştı rahatsız edici bir karın ağrısı gibiydi dk tuttum kaç saniye sürdüğüne baktım giderek sıklaşıp şiddetleniyordu sancılar evde çektim sancılarımı eşimi bilerek kaldırmadım sabaha kadar böyle geçti şiddetli adet ağrısı gibiydi sonra sabaha karşı bi yarım saat kadar uyumuşum rüyamda kızımı gördüm siyah saçlı bi bebek emziriyordum rüyamda derken saat 08.45 gibi suyumun gelmesiyle uyandım hemen eşimi uyandırdım hastaneye yola çıktık eşim benden daha panikti ben yolda onu sakinleştirmeye çalıştım erkekler bu konuda bizden daha panikler kesinlikle🙊 sürekli iyiyim panik yapma dedim aslında sancılar geliyordu o anlarda ama sakin karşılamaya çalıştım hastaneye vardık hemen yatışım yapıldı zaten sancı odasına alındım üzerimi değiştirdim hastane kıyafetini giydim nst ye bağladılar sancılar sık ve düzenliydi 3-4 cm açılmam olmuştu bile sonra yanıma eşimi aldılar plates topunda hareketler çalıştım açılmayı kolaylaştırması için ama sancılar giderek zorlamaya başlamıştı eşim istersen annen gelsin yanına dedi eşim çıktı annem geldi yanıma bu anlarda hem eşim hem annem yanımda olmuş oldu ebeler tuvaletin varmış gibi bi baskı hissedince hemen söyle dediler o his gelmişti sonunda doktoruma haber verip çatala aldılar beni açılmam çok çabuk ilerlemişti zordu ama kızımı kucağıma alınca hepsi geçti 3-5 ıkınmada geldi kızım 26 Ekim saat 12.36 da 40+3 te kızım kucağımdaydı sıcacıktı mis gibi kokuyordu rüyamdaki gibiydi aynı saçları 😍Allahım şükürler olsun öyle bir rahatlama geldi ki defalarca şükrettiğimi hatırlıyorum hemen eşimi çağırdılar yanımıza ben bi yandan kızım bi yandan ağlıyorduk o ana geri gitsem keşke o rahatlama bambaşka bişey hani yeniden doğmuş gibi diye tabir edilir ya gercekten öyleymiş suyumun gelmesiyle 3 buçuk saatte hem açılmam hemde doğumum olmuştu şükürler olsun Rabbim o an öyle bir yardım ediyor ki 🙏🏻bi iki tane dikişim var ne yazık ki keşke oda olmasaydı ama çok iyiyiz kızımla doğumdan sonra tekerlekli sandalyeye oturttular odama götürmek için yürüyebilirim iyiyim dedim azcık naz yap ne yürümesi dediler bana 😂bıraksalar yürürdüm sanki az önce o kadar acıyı sancıyı ben çekmemişim gibi hepsi gitti şimdi yanımda uyuyor mis kokulum 😍🐣biraz uzun oldu yazı buraya kadar okuduysanız ne mutlu bana benim gibi canı tatlı acı eşiği düşük olup doğumdan korkan çok insan vardır diye yazmak istedim Rabbim o yolda hepinizin yardımcısı olsun sağlıkla alın kucağınıza yavrularınızı 🙏🏻