Elifmm Sedefavc darısı basima dune göre daha iyiyim ama bogazim tam geçmedi burun akıntısı ve hapsirik başladı nefes darlığın oluyor mu birde gidip test verdim
Sedefavc Elifmm oluyor ben test vermedim bariz nezleyim çünkü eğer ufakta olsa düzelme olmasaydı test verirdim
Elifmm Kizannesi92 gittim test verdim bogaz ağrısı devam ediyor burun akıntısı ve hapsirik başladı nefes darlığı oluyor arada oda artık hastalıktan mi yoksa son aylardan mi anlamadım
Kizannesi92 Elifmm Bu arada benim de kızımın adı Allah izin verirse Elif olacak yarına çıkar inşaallah sonucu ve negatiftir
Elifmm Kizannesi92 canım Sonucum negatif çok şükür su bogaz ağrısı ve halsizligim de gitse bir an önce
goktugun_annesiii Elifmm Ya benim de boğazım da sanki Lokma kalmış gibi hissediyorum gitmiyor bir türlü neden bilmiyorum 18ine randevu alacağım sorucam doktoruma 🙄🤦🏼♀️
Ozks-elosa İki gündür yutkunma zorluğu yanma acı hissediyorum ben de mide ekşimesi yaptı sanırım uyurken . Ballı ilik su içtim ama banamisin demiyor bu saatte ayaktayım. Hep gece uykudan uyandıracak duruma geliyor..
Kizannesi92 Elifmm Cok şükür adınıza çok sevindim. Sıcak suya limon bal katıp için bigaziniza iyi gelir
Maman-M-E Elifmm gribi atlatalı daha 2 hafta oldu bu sabah bi boğaz ağrısıyla uyandım ki ağlatacak türdendi. Üstelik bademciklerim yok . Yani farenjit falandır herhalde ama gün boyunca halsizdim hala da öyle. Pastil aldım şimdi 😭😭