Merhaba kizlar. Eveeet 4 kasim 2021 gecesi saat 01:40 gece suyumun gelmesiyle hastaneye geldik yatisim yapildi acilmam 1 cm dediler ben şok 🙄 18 saat icinde doğmazsa suni vericez dediler kabul ettik odaya ciktik sancilarim ilk bi iki saat yoktu sonra hafiften vurmaya basladi bi kac saat 5 dk araliklarla geldi sonra dogumhaneye indim nst girdim ama benim sancilarim nstde de az cikiyordu ama hissettigim inanilmaz sanciydi ama karsilamasini cok iyi yaptim ebem hep övdü beni süper yapiyorsun diye. Sonra acikligima bakildi 4 cm iyi gidiyor dedi ama ben daha fazla beklemistim sancilarim cok sert ve resmen mola vermeden geliyordu artik ve oda ne 1 saat icinde 4 cmden 10 cm 🤭 ama bebek cok arkada ikinmamam gerektigini soyluyorlar ama istemsizce ikiniyordum elimde degildi ve ikinmalarim cok gucluydu 1 saat yatakta ikindiktan sonra dedim boyle dayanmiyorum beni ayaga kaldirin kalktim ve gucumu yataktan alip alta dogru hep ikindim 🤭 ben geliyor diyorum ebeler yok bebek daha yukarda diyor icimden afedersiniz b*k yukarda diyorum ve ayaktayken kanama basladi hemen yatirdilar icerisi ebe ve doktorum dolundu bebegin kalp atisinda sorun yok diyorlar hersey iyi neden kanama var vs derken esim aa kafasi gorundu diyor 😂 ebeler bile şok hanii arkadaydi diyecektimde o haldeyken sadece ciksin diye bagirmak istiyorsun iste 😍 3 guclu ikinmada kizim cikti mis kokulum pamuk gibi cok tatlii 😍 okadar mükkemel bisey ki kizlar anlatamam. Eşim her saniye yanimdaydi ve cok destek oldu bana guclu durdu iyi ki de yanimdaydi o olmasaydi belki bu kadar kolay olmiyacakti. 40+0 da tam gununde geldi minigim. 3 kilo 315 gram 50 cm dogdu 🤲🏻 Darisi sizlere kizlar cok uzun oldu heralde hakkinizi gelal edin🤭😍 keyifli forumlar 🥰