Veraleyl gebelik döneminde tsh değerlerinde çoğu gebede oynamalar görülür bunun için mutlaka endokrinoloji ya da dahiliye bölümüne gitmeniz gerekir. İlk ve 2. Trimester de tsh 2,5 altı olması istenir. Verilen ilacı düzenli kullanırsanız kısa sürede istenilen seviyeye gelir endişe etmeyin. Ama bir an önce dediğim bölümlerden birine gidin. Ayrıca ilaç kullanmana gerek yok diye bir yorum gördüm öyle bir şey söz konusu olmuyor kullanmanız gerekiyor bebek ve sizin sağlığınız açısından 🍀