Guzellerbebek Benn oglumda 12 haftalikken ogrenmistim ama tekrar hamileyim suan 11+2 oldu 12 de mi gitsem ne yapim kizlar
tontonhanim Guzellerbebek ben 11+1 gittim öğrenemedim zaten doktorumuz da 4,5 aydan önce söylemeyeceğini söylemişti 1 ay sonra gel dedi o zaman 15+1 oluyorum ama ben bu defa 16 da gitmeyi planlıyorum
Sevgi02020 Guzellerbebek ben 12 +2 yım Çarşamba günü gittim cinsiyeti gorunuyormu dedim hayır görünmez dedi doktor karnımda biraz daha gezdirdi sonra erkek olduğunu söyledi bakalım degisecekmi
Guzellerbebek tontonhanim cok gec soylemis sizede gecen sene dr banada soylemiuordu cok israr etmistim ilk bebegim cok heycanliyim diye basini yemistim oyle soylemisti
tontonhanim Guzellerbebek bu defa bende öyle yapayım ama keşke 12 de gitseydim dedim sonradan çünkü 11 de cinsiyet organları oluşmaya başlarmış
Guzellerbebek tontonhanim insallah soyler geven seneki dr suan yok gittigi icin bende tam emin olamadim kacinci haftada gideyim diye
tontonhanim Guzellerbebek bence herhangi bir sıkıntınız yoksa sağlık probleminiz yoksa 12 de gidin en iadeali en azından bir fikri tahmini olur