Minnakbiranne1 Bu butonu görmek bile heyecanlıymış 😍 5 gündür pelvik kemiği ağrısı çekiyorum bebiş de kanala girmiş geçen hafta. Kanala girdikten ne zaman sonra geliyo acaba 40.haftayı bekler mi araştırdığımda 2-4 hafta yazıyodu 🥰
nslhnyldz Volkitolki siz bana cevap yazmıştınız benim ağrım geçmedi ya sabah kadar beklesem bişey olur mu?
Volkitolki nslhnyldz Dayanamayacak kadar çok mu suan da ağrınız Yürümekte zorluk cekiyormusunuz veya bacak aranızda agrı var mı
Linaebser nslhnyldz benimde 36+3 kasıklarım da regli olacakmış gibi ağrı var ve bebek sürekli toplanıyor bir yere sabah bende derhal hastaneye gidicem inşallah vaktinde gelirler 😔
nslhnyldz Linaebser aynı benimde öyle gece 12 den beri geçmedi uyutmadı da. Sabah bende ilk işim gidecegim