Sulegorkemakyol Tam 1 saat önce oğlum dünyaya geldi 36+4 epitürelle sezeryan oldum akşam yemeği yeni yemiş olduğum için çok keyifli geçti Göktuğ muz yanımızda artık
esraizmirli Sulegorkemakyol Göktugunuz hayırlı olsun 🥰🥰 bitanede bende var Göktuğ 6 buçuk aylık doğdugundan beri terör estiriyor umarım sizinki sakin olur 😃😃
Melikemreclk Sulegorkemakyol hayırlı olsun kaç gram doğdu erken doğum bende olabilirim ama kilosu az 2400
DEFNE27 Hayırlı olsun canımBende bugün cnm bu sbaah 8 de olacam uyku tutmadı beni sezeryana gircem çok korku var ustumde
HaticeBerkayBalat3103 @Sulegorkemakyol maşallah rabbim analı babalı büyütmeyi nasip etsin rabbim bizlerede hayırlı dogumlar nasip etsin 🙏☺️
tontonhanim Maşallah Allah analı babalı büyütsün İnşAllah hayırlı evlat olur 🤗 epidural doğum tam olarak ne oluyor nasıl oluyor 😀
Nergis1901 tontonhanim ben bildiyim kadariyka normal dogum yapiyorsun ama aci hiss etmemek icin uyushturuluyorsun