Damlakrgz ben bebeğimin nerdeyse herşeyini ebebekten aldım ama normalde pahalı ebebek ben uygulamasını indirdim indiririm oldukça aldım herşeyi 9 ay boyunca her indirirmde aldım indirim olmadan almadım yavaş yavaş baya uyguna bir sürü şey aldım. O dediğim eliza anne yanı 800 TL civarıydı sanırım yanlış hatırlamıyorsam. Diğer sitelerde piyasa da da öyleydi ben sepet aldıktan sonra gördüm ve keşke bunu alsaydım dedim. Ebebeğin müşteri ile iletişimi de güzeldi hastane çıkışında parça eksikti gittim özür dilediler parçayı tamamladılar.