Tam 32 haftalık olduk 56 günümüz kaldı doğuma ama içimden bı ses minik kızçemin bir ayı kalmis diyor 🤭 ilk başlarda kanama oldu yatış verildi geçti çok şükür sonra iyiydi herşey sabah ağrım oldu oturdum ağladım resmen o dereceydi iyice ağırlaştıgımın kanıtı bu dedim hoş geldin ağrılar ✋🏻
Sizlerde durum nasıl kaç haftalık oldunuz 🥰