Kızlar üç haftada bir kontrole gidiyorum 13+6 yım ultrasonun zararı var mıdır sizce çok sık mı gidiyorum bu seferde buna taktım benim gibi böyle giden var mı en son cinsiyetini öğrenmek için iki günde iki kere gittim son gittiğimde doktor biraz oyalandı baktı şimdide karnım ağrıyor gibi normal mi