Meliskam şu an 32+2 oldum ama 29. Haftamda olmuştum corona. İlk başlarda evde grip gibi atlatıyorum sandım doktorumun tavsiyesi ile hastaneye gidip pıhtılaşma var mı diye kan tahlili verdiğimde hem pıhtılaşma hem de crp yüksekliği çıktı sonra hastaneye yatmak zorunda kaldım. Oksijenim düşüyordu, 8 gün hastanede yattıktan sonra eve çıkabildim. 10 gün kan sulandırıcı iğne kullandım evde