Damla6606
Canım burda herşey normal ah bizim türk doktor lar olsa bunlara göre herşey alles oky alles gut 😠😠biraz sınır bozucu ve benim doktor şimdiye kadar beni alttan parmak muayene yapıyordu allah tan kurtuldum ondan artık hastaneye gidicem onlar da zaten tatile cikacaklar mis
Bu arada ben almanya da yaşıyorum 😊