ogrencianne35 Meleekk gözünüz aydın sağlıklı olsun ☺ ben cesaret edip 2. doğurursam kız olursa Lilya koyacağız ama öyle bir cesaret yok 😂
anonymous Nslhnshn 15+2 den selamlar soranus tüp bebek merkezine gidiyorum soğanlıda oturuyorum 😄 buaralarda olan varsa tanışalıım ( eş bulma sitesi gibi oldu) 😄
Meleekk ogrencianne35 belli mi olur 😂😂uykularım kaçtı şimdiden. Bebek gelmeden uyuyayım bol bol diyorum ama yok uyku tutmuo gece 😃 doğduktan sonra hiç uyunmaz 🤦🏻♀️
Momlife1 Nslhnshn merhabalar bende osmangaziden son 29 gün kaldım benim tabi ablası gibi son ana kadar beklerse 😅senem Alkan alakalına gidiyorum Allah nasip ederse doğum medicanada olacak ☺️
Ecem16 Merhaba ben de Yıldırımdayım, 27 haftalık oğlumu bekliyorum, hayat hastanesi Nazmiye hn a gidiyorum
Babydream Ecem16 hayat hastanesinde özlem hanıma gitmeyi düşünüyordum, duydunuz mu acaba o doktoru hiç
Gulsahakan Merhabalar bende küçükbalıklıda oturuyorum ama iş yerimiz Nilüfer’de 18+4 olduk bir kız bir erkek bebek bekliyorum inşallah 🙏 Cenk aşkalliye gidiyorum ☺️
ogrencianne35 Meleekk ay ben çok güzel uyudum benim de son hafta uykularım kaçmıştı ağrılarım çok vardı allah yardımcınız olsun 😘😘😘