Elanurgvn61 Arkadaşlar 80.1 kilo ile hamile kaldım 3 buçuk aylık hamileyim dün tartıldım kilom 81.8 sadece 1.7 kilo almışım az bir kilo mu acaba tedirgin oldum biraz bazı yerlerde 3 4 kilo alınması gerektiğini gördüm
Nazli_ayar Elanurgvn61 Gayet normal. Asıl kiloyu son üç ayda alacaksiniz 😂 ben 5 aylikken toplamda üç kilo almıştım. Ama bebeğimin kilosu normaldi. Zararli şeylerden uzak durun bebek zaten bir şekilde yediklerinizden kilo aliyo
Anemoniasp Elanurgvn61 Hiç az değil. İlk 3 ay kilo almasak da olur. Bir de bizim kilo alıp almamamız bebeğin gelişimini etkilemez.sağlıklı beslenerek gelişimine destek olabiliriz
Yagmurgel2020 Elanurgvn61 ben ilk 4 ay kilo bile almadım 38+2 deyim 23 kilo almışım acele etme son haftalarda öyle bi alcan ki durduramicaksın 😂
Sude-96 Elanurgvn61 ya tabii ki orası öyle, Ama 14. haftada üç 4 kg almanız gerekiyor diyen kaynak kesinlikle yanlış bilgi veriyordur, İlk üç ay kilo almamak gerekiyor hatta yani gereksiz bi kilo oluyor o ben 21. Haftaya kadar 2 kg almıştım sadece
Nslhnshn Bn de 14 haftalıgm 1 kilo aldim suan böyle olmasi daha iyi sonrası gelcek kilolar aman yeterki saglik olsun,🤗