Babyandmom22 canım ben 1,5 ay göğüs ucu yaralarıyla savaş verdim resmen çok ağladım ama çok şükür iyileştim denemediğim şey kalmadı sana öncelikle garmastan Pomad al her emzirmeden sonra göğüslerine sür ve açıkta bırak beklet bi yarım saat kadar havalandır tuhaf geliyor öyle açıkta tutmak ama İnan havalandırmadan asla geçmiyor sonra ayva çekirdeğini kaynat ve onu sür yine beklet açıkta kalsın biraz son olarak ben bir de tahinin üzerinde biriken yağını sürüp streç film ile göğüslerimi kapatmıştım oda yumuşatıyor bunları yapa yapa iyileştim inşallah sana da bi faydası olur canımm😊