Gozdee68 30 haftalıktan iki hafta önce yaptım gayet de normal geçti. Öncesinde de hamileyken 4-5 kere uçağa bindim ayrıca. Hiçbirinde uçakla ilgili problemim olmadı. Her gebelik birbirinden farklıdır. En iyi kararı da doktorunuz verir hiçbir kimseye takılmayın bence