Canlar 21 haftadayim bugün detaylı ultrason yaptırdım hersey normal seyrinde ilerliyorken doktorun bebeğin boynuna kordon dolanmış demesiyle bi stres yaptım ve modum düştü…aranızda bu durumla karşılaşan varmi? Var ise sonrası ne şekilde devam ediyor? Yani beni neler bekliyor bu süreçte?