Kızlar merhaba ben 21 haftalık hamileyim Allah izin verirse inşallah oğlum olacak💙
İsim konusunda eşimle sürekli bı tartışmamız oluyor🙄
Ben Aybars ve Göktuğ isimlerini düşünüyorum o Alparslan istiyor. Bu isimler Kuran’da geçmiyor, etrafından hep geçmesi gerektiğini duydum. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Birde oylama yapacak olursam;
1 Alparslan
2 Aybars
3 Göktuğ
Sizce?🤷