derya_erz Arkadaşlar bekarken de kabızlık sorunum vardı şimdi hamileyim 19 haftalık daha çok yaşıyorum kabızlık sorununu önerebileceğiniz yiyecek veya içecek var mı?
Ozlemflz derya_erz valla bacım benim de aynı sorun vardı. Bi kase yoğurt yiyip üstüne su içiyorum çok iyi işe yarıyor tavsiye ederim. Uyumadan bi saat önce dene istersen.
Fatma_4224 derya_erz evde varsa bir çay bardağına 3.4 tane kuru kayısı at sabah hem kayısıyı ye hemde. Suyunu iç ayreten hamilelerin kullanabildiği duphalac şurup var doktora yazdırın ve kullanım yarım saat de etkiisni gösteriyo Geceden suya koy kayısıyı sabah aç karnına olacak
Vldn derya_erz sütlu gevrek cikolatali tolar varya nestle nesguikin onu normel kaseye sutle koyup ye youtuber birini izlerken demisdi cok calisdiriyi bagrsagi diye iki hafta oncesine kadar tuvalete girip aglamadan cikamayanlardandim hatta kanamaya kadar gtti ama o sutlu gevregi yaptm etkisini gordum
Asilsmommm Benim de önceden kabızlığım vardı hamilelikle iyice arttı ilaçlardan filan ilaç kullanıyorum kabızlık için magnesi kalsine hiç bi şey etki etmedi bende.sabah kalkınca sıcak su iç yanında da kuru kayısı ye bu etkili oluyor as da olsa
derya_erz Vldn teşekkür ederim deniyecegim bende çok kötü oluyorum kanama yaşıyorum geçen günde çok ikinmaktsn bebeğin eşi aşağı düşmüş yatıyorum şimdi hareketsiz olduğum için hiç çıkamıyorum.
Fatma_4224 derya_erz bir de Boyle deneyin faydası olacaktır duzene sokuyor bagırsakları. Duphalac hamilelere ve hamile kalmak isteyen herkese veriliyor sıkıntı yok yine de doktorunuza danışın ben kullanıyorum 🤗🤗
Vldn derya_erz benim cocugunda plesantasi rahim agzina yakinmis acaba tuvalette yasadgm o problemden dolayimi bunu doktor mu sana dedi ikinmadan olablr diye