kadifemsii 0-3 ay olarak bı 10 küsur zıbın var, 4-5 tulum, 3 tane takım, çorap, patik, patikli alt vs var hatta doğmamış çocuğuma indirimde buldum diye 2 yaşına kadar kıyafet almışım bı şu yenidoğan olayını çözemedim o yüzden sormak istedim çok teşekkür ederim 🤩 bide kış bebeği olacağı için çamaşır kurutma derdi var bunu düşününce yetmez gibime geliyordu 😂