nslhnyldz Hanımlar kasıgımda yumurtalıklarımda belimde ağrı var iki saattir geçmedi olabilir mi? Doğum daha başlamaz degilmi?
EsraBu nslhnyldz herkesin suyu gelmiyo bazılarının sancısı oluyo sadece git gide artıyosa azalmıyosa gidin bence hastaneye bi duş alın geçmiyorsa beklemeyin
Volkitolki nslhnyldz benim nişanım ve suyum gelmemişti öyle gittim doğuma suyum doğumda patladı Akıntı gibi birseyniz de mi yok nişan illa kanlı olmak zorunda değil
Yenianneadayi2208 nslhnyldz geçmiş olsun öncelikle..Bence de bir acile gidin ya da sabah ilk işiniz doktorunuza muayane olmak olsun..Benimde belim ve kasıklarımda ağrı vardı açılmam olduğunu öğrendim muayanede.
Yagmurgel2020 Valla benimde geçen gece öyleydi ara ara girdi devam ederse gideyim dedim uyumuşum sabaha geçti uyutmazsa bilki doğum sancısı 😂
nslhnyldz Yenianneadayi2208 bu saat oldu valla geçmedi sabah gitsem bişey olurmu sabaha kadar beklesem