Melekanne91 bebisinannesi16 insallh ya anestezi uzmani dediki sersemleticem paniklemiceksin korkmana hic gerek yok ama yani brn cok hassasim genel anestezi istedim astimim var diye yapmiyolar.gelip gecsin yazicam insallh💙insallh guzel bi dogum hikayem olur🤲
bebisinannesi16 Melekanne91 hadi ins Rabbim sana yardım etsin ins bol bol dua et bu gece namaz kıl bende sana dua edecem
Melekanne91 Semaca yaa igne cok acitiyo diyolar o dogrumu birde hissediyomusun aci deglde biseyler oldgunu orda
Melekanne91 Sude-96 dimi bende kendime hep gaz vermeye calisiyorm ama belli biseyden sonra islememeye basladi🙈aslnda bumuymus diyebikirim sonrasinda ama smdi dusunuyorm surekli🤦♀️
Sude-96 Melekanne91 artık hayırlısı olsun son noktaya gelmişsin zaten rahat ol yarın hayatının en güzel anını yaşayacağına eminim iyi gecler🙏🏻
Melekanne91 bebisinannesi16 allah razi olsun canim cok tesekkur ederim insallh rabbim hrpimizin yardmcisi olsun🤲
bebisinannesi16 Melekanne91 şimdi sezeryana girmissindir sen ve bebeğin sağ salim çıkın ins 🤲 Rabbim yardımcın olsun ❤️
Kumsalsmom Melekanne91 ağrısız sızısız çıkarsınız bebeğinizi de sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻☺️
bebisinannesi16 Melekanne91 çok şükür senin adına çok mutlu oldum şimdi ne güzel bı histir ya darısı benim bekleyen herkesin başına