Kızlar acil ihtiyacım var fikirlerinize çok psikolojim bozuk.. ikinci doğumum normal doğum olacaktı suni sanciyla ama erken gelmek istedi kızım salı günü hastaneye koştuk.. Doğumu hiç anlatmayaylim Sabaha karşı doktorum yetişemedi 1 ebe hasta bakıcı ben..neyse zorluklarla geldi kızım dr geldi beni uyutup dikiş attı sonra eve geldim..3. Günüm doğum sancısı gibi ağrım vardi oturamıyorum.. duşa girdim iç kısımda dikiş mi var diye parmağımla baktım ve sargı benimle birlikte pıhtılaşma kan çıkardık..