Öncelikle sakin olmalısın ben olamadım ve ameliyatta sorunlar yaşadım zaten o an çok mucizevi elinden geldiğince tadını çıkar bebeğine sarılınca herşey geçiyor acın ağrın elbette ki olacak ama kalkıp yürüdükçe toparlaniyorsun bolca nescafe tüket anesteziyi atabilmen için salıya kadar biraz daha sıvı ağırlıklı beslenki kabız olmayasın sütün içinde su ve komposto tüket inşallah çabucak gelir Rabbim şimdiden hayırlı eylesin sağlıkla kucağına al bide anne olmak isteyenler için bol bol dua et kimsenin kucağı boş kalmasın 💐