AHafsa01 Adetimden sonra iki güne bir esimle ilişkiye girdim,şimdi adetime 5 gün var erken gebelik testi yaptm negatif çıktı . Tekrar test yapmama gerek var mı?
kadifemsii AHafsa01 acele etmeyin gününüz geçerse test yapın . Ben erken gebelik testini reglim geçtikten 2 gün sonra yaptım çıkan çizgi hafif belirgindi yani öncesinde yapsaydım çizgi çıkmazdı
tontonhanim Ben yaptım 10 gün önce silikti gün 3 4 gün denedim belirginleşti adetten 5 gün öncede kan testi verdim ve hamileydim