Murff bende böyle bir post açmıştım çünkü 23 haftaydı sanırım zor yürüyordum rahmimde iğneler batıyordu şu an 26. Hafta+3 ama ara ara oluyor ve el bilek ve el parmaklarım ağrıyor. Kırılacak gibi dört haftadır böyle, yani gerçekten tuhaf şeyler yaşıyoruz çok geçmiş olsun ama normal bir durum