Arkadaşlar benim ikinci doğum olacak fakat ilki acil sezaryen olduğu için göbeğin inmesi, sancı ve nişan nasıl olur hiç bilmiyorum. Nişanın geldiğini kesin anlar mıyım kafama takıldı şimdi tuvalete çıkınca temizliği yaptıktan sonra silince bile nişan belli olur mu. Yoksa belli olmaz mı? Sabah doğum tarihi için hastaneye gidicem zaten bebek baya da hareketli. Bu süre içinde doğuma kadar nişan gelmiş olsa anlaşılır mı hiç bir fikrim yok yaşamadığım için 🙈