S_y_e_94 ben ilk gebeliğimde hastanede yatmıştım evet.Ama bu gebeliğimde yatışım olmadı.Şöyle anlatayım size kısaca.
Ben Özel kliniğe gidiyorum , dolayısıyla doktorumun yazdığı ilaçları para ile alıyorum.Bu nedenle beni kadın sağlığı merkezine yönlendirdi orada hemen 4 doz iğne yazılar 35 TL iğne vurulma 12-13 lira ilaç parası ödedik yani toplamda ortalam 50 TL gibi bir rakam.
Sonrasında muayanede açılmamı fazla görünce doğum yapacağım anlaşmalı hastaneye yönlendirdi doktorum.Orada serum takıldı Nst de sancım kontrol edildi yani gözlem altındaydım duruma göre yatıracaklardı ama nidicard verdiler 1 saatte 3 tane ve sancı kesilince eve yolladılar..Sıkıntı olsa idi yatış yapılacaktı benimde doğum için.
Kaldı ki siz ikiz gebesiniz.Şu durumda doktorunuza güvenin derim, nacizane fikrim 🤗 gerekirse çam sakuraya sevkinizi istersiniz acil bir durumda. Ya da doktorunuz size ciğer geliştirici yazsın dışarda yaptırın, reçete olduktan sonra sağlık ocakları da iğne yapıyor.