Kvser İnşAllah gönlünüzce olur 🤗 benim pek belirtim yoktu doğrusu ilk olduğu için farkedemedim sanırım ama adetten 10 -12 önce şiddetli karın ağrım vardı adet ağrısı afedersiniz pes kullandım kahverengi akıntı ama tam kahve değil açık kahveydi o dönemler enfeksiyonumda vardı enfeksiyon sanıyordum onun dışında belirtim yoktu ve ben adetimden 8 gün önce öğrendim ovulasyom takibi yapmak için KİT almıştım yanında gebelik testi de vardı öylesine denedim çok silik çıktı ben hamile kalmak için yumurtlama takibi yapacaktım belirtim hiç yok denecek kadar azdı yani 🤗 24 yaşındayım