kedivebebekannesi5555 Bebek arabası olarak ne aldınız veya ne almayı düşünüyorsunuz? Travel sistemden memnun olan varmiii
tgba715 kedivebebekannesi5555 casual cadillac air henüz kullanmadık ama kurduk baktık trendyolda 2090 TL ye kadar düşüyor çok güzel yorumlar var puseti ve arabayı çok beğendik biz
Duygu_pb kedivebebekannesi5555 çift yönlü olmasını tavsiye ederim rüzgarda döndürebilirsin ayrıca güneş için de korumayı çekince etrafı izleyemiyor çocuk döndür diğer yöne baka baka gitsin. Ayrıca tekerlekleri tek olsun iki Halkalı tekerlekler sorun yaratıyormuş sürüşü rahat değilmiş. Son olarak çok ağır olmaması da önemli
Arzu-Anne kedivebebekannesi5555 https://resimyukle.io/r/MvwFObdIjO biz bu arabayı aldık henüz kullanmadık ama bugün geldi kurduk gayet güzel başarılı miniğim gelsin heyecanla bekliyoruz kullanmayı tavsiye ederim fiyatta çok uygun iki günde elimize ulaştı 👍
Kayzervilhem Kraft onyx aldım. Pusetle beraber olması avantajlı. Doğumdan itibaren kullanabiliyorsun. Daha kullanmadım ama gayet hafif ve kolay katlanıyor.