bebeklibirisi Onuncu hafta mı girdim göğüslerimin özellikle sağa göğsümün yanı çok ağrıyor kolumu değiştirince bile sızlıyor minik minik kılcal damarlar oluşmuş bir sürü ne yapabilirim tavsiyeniz var mı ağrın geçmesi için ya da başına böyle bir şey gelen var mı
deletedmom27371 bebeklibirisi 12 haftadaydım geçen gün sol göğüsüm ağrısıyla ağlayacak dereceye geldim maalesef yapılacak bişey yok bir kaç gün çektim kendiliğinden geçti
Nazli_ayar bebeklibirisi Bu durumda yapilacak bişey yok. Hamilelerin çoğu bu ağrıyı çekiyor. Benim bir ara iç çamaşırım göğüs ucuma degdigi için bile aciyodu. Dokunamiyodum göğsüme. Bir süre sonra geçiyo da işte …🙄
bebeklibirisi deletedmom27371 sizin de görüntüsü o şekilde miydi örümcek ağı gibi damarlarım belliydi
deletedmom27371 Cotanakk evet damarlarım hatta morardı benim göğüs uçlarım ve çevresi pembemsi gibiydi morardı sanırım süt kanalları ile ilgili annem öyle diyordu