İlaç yazacaktır yüksek ihtimal onu kullan benim de senden biraz düşüktü haftam daha kötü durumdaydım kan işiuordum af edersin. Böbreklerimde enfeksiyon kanımda yüksek derecede enfeksiyon idrarda enfeksiyon yani bağıra bağıra gittim hastaneye kum da döküyordum ilaç kullandım geçti gitti yani tabi benim daha kötüydü şu an 32 haftalık olduk korkma zaten bu durumu çoğu gebe yaşıyor