Zynphuma12345 Kızlar 37+6 günlük gebeyim ve kovid geçirdim yarın karantinamın son günü iğleştimde Yarın doktora gitsem sıkıntı olur mu sizce
Medid06 Zynphuma12345 hiç bişey olmaz gidin ben son gün gitmiştim hastanenizde özelmiş zaten benimde özeldi
DogaCanan Zynphuma12345 öncelikle geçmiş olsun. Aşılı atlattınız sanırım? Ağır geçirmediniz demi. Ben aşısızdım 11. haftamda yakalandım kemik ağırlarımdan duramadım. Bu arada karantina bitmeden çıkmanız ceza sebebi bilginiz olsun. Ertesi günü çıkın garanti olsun.
Fnen Zynphuma12345 bence sıkıntı yaratmaz, doktorum karantinan biter bitmez gel dedi, kovitken bile ağrılarımdan dolayı hastaneye gittim kovit olduğunuzu söyleyince farklı bir odaya alıp öyle işlem yaptılar, Salı bitiyor benim çarşambaya randevu aldım
Zynphuma12345 Deniz2961 öle mi diyorsunuz aslında haftasonu girmse bi sonraki gün giderim ama doktorum yerinde olmuyor haftasonu 😓
Zynphuma12345 DogaCanan teşekkür ederim aşılıydım grip gibi atlattım çok şükür 🙏🏻 Acil bir durum olduğu için gitmek istiyorum açıkcası nts ye hiç girmedim 12 kasımdada doğumum var 😥
DogaCanan Zynphuma12345 bir de aşınızı kaçıncı haftalarda oldunuz? Bilgi alabilirsem çok memnun olurum
Zynphuma12345 İlk aşımı 32 haftalıkken oldum ikinci aşımı 35 de oldum Son aşımı olduğum günde Malesef covid temaslı oldum 🥺
DogaCanan Zynphuma12345 aşı olduktan sonra hemen covid geçirmek kötü olmuş. Ama atlatmışsınız şükür. Ben de bu antikor durumları kaç ay koruyor tam bilmiyorum. Ne zaman aşımı olmalıyım hemen mi onu da kestiremiyorum🤨 . Daha 15 haftalığım .
Zynphuma12345 Siz kaç haftalıksınız bilmiyorum ama bence olmalısınız aşının bence faydaları var ve zaten hamilelere kesin öneriyorlar bende çok ikilemde kaldım olsammı olmasammı diye ama etrafımda kötü durumda hamileler gördüm ve oldum çok şükür 🙏🏻
DogaCanan Zynphuma12345 15 haftalığım canım. İşte doğuma daha 5.5 ay var. Şimdi kasım ortasında 1. Dozumu olsam aralık başı 2. Doz olsa Nisana kadar koruyuculuğu kalır mı korkusu var. Daha mı geç olmalıyım. Korkuyorum da ağır atlatınca😞 Allah hepimizin yardımcısı olsun🙏🏻
Zynphuma12345 Fnen keşke cuma bitmiş olsa karantinam ama son günüm oluyor ondan tedirginim ama yinede gitmeyi düşünüyorum 😌 fikriniz için teşekkür ederim 🙏🏻 😇