Asyagiller 26 haftalık gebeyim, birkaç gündür nefes darlığı çekiyorum. Sizde de bu belirti var mıydı? Neler yapmak lazım bu esnada acaba bilgisi olanlar yazabilir mi?
ilknurd_98 Asyagiller bebiş göğüs kafesine baskı yaptığı için ve alanı daraldığı için nefes darlığı oluyor aynı şeyi yaşıyorum ben de doktorum öyle dedi normal dedi
Asyagiller İnsan panik yapıyor, nefes alamamak zor ama geçecek bunlar da inşallah diyip rahatlamak lazım galiba 😌
ilknurd_98 Asyagiller ayyy özellikle yatınca daha fazla nefes alamıyorum ben fenalık geçiriyorum 😂 ama onlar iyi sağlıklı olsun da gerisiniii boşverrr
Asyagiller Son 3 ay bebek büyüdüğü için, önceki aylarda da hormon değişimlerinden dolayı olabiliyormuş sanırım, yine de doktorunuza danışın durumu tabi