iki-bebekannesioluyor benim 2. gebeligim ilkini normal dogurdum suni sancı ile baya zor bir dogum olmustu 2.yi sezareyen istiyorum sezaryende bir nevi amilyat ondanda cok korkuyorum sizce sezaryen olanlar varmi zormu
Deniz2961 iki-bebekannesioluyor valla acı esiginize bağlı can tatliginiza bağlı bn hiç sknti yaşamadım uyusluk geçti hastanede bile hemen ayaklandim
Selver07 iki-bebekannesioluyor sonuçta bi can alıyorlar içimizden ama sezeryan sonrası hemen yürür acıyor demezseniz ayağa kalkarsınız en önemlisi bol yürüyüş 2-3 güne toplarsınız 🙏🏻