Pepeci ben sana niye özele gdiyon diye bir yorumda bulanmadim bulunmuşum gibi pisikolejim bozuk özele gidiyorum açıklamasını yapmanı gerektiren. Birşey yok ayrıca sana demedim. Ben doktor için dedim. Doktor para için bahane yapmış gibi geldi bna. Anlamadın sen. 🤦 Devlete göre özeller sezaryen direk yapma taraftarı para için. 💸 Anladın sana birşey demedim👍 kendini kasman doğumuna engel deqilki herkes kasıyor canı acıyor Allah yardım eder. He sen sezaryen isdersen o ayrı. Doktorun bunu bahane suruyo diyom ben