Kızlar 39+1 oldu bugün. Bikaç saat önce uzanırken kanama gibi akıntı geldiğini hissedince lavaboya gittim. Kanama değil ama baya ıslanmıştı kilodum.sonra dişlerimi fırçalarken tekrar geldi ıslattı. İdrarımı yaptıktan sonra da baktım beyaz beyaz şeyler var klozette. Bu sekilde su gelir mi. Suyun içinde öyle beyaz şeyler olur mu. Bir de akşamdan beri kasık bölgem ara ara sancıyıp geçiyor saniyelik. Ama öyle belden başlayan bir ağrım yok