Ilknur35 kesinlikle işi ticarete dökmüşler gittiğinizde fark edeceksinizdir zaten. Çalışanlar (sekreter- hemşire) burunları o kadar hava ki sanırsın merkez onların. Hiç bir şekilde güler yüz yok. Tek sorunları para. Gitmekte kararlıysanız bile kesinlikle kadın doğumcu Ahmet’e gitmeyin. İşini ciddiye almıyor çünkü. Bana çok fazla saçma teşhis koyduğundan ben değiştim hastanemi. Avcılarda DR. Endere gidiyordum emekli oldu. Beni Nil hanıma yönlendirdi fakat memnun kalmadım. Haftaya medipolde esra hanımla devam edeceğim inşallah.