kubraBayram1907 Arkadaşlar 8. Haftamdayım . Mide bulantısı gece gündüz kabusum oldu 🤦🏻♀️ Evde hiçbir şey ne yapasım ne yiyesim var . İlaç verdi doktor ama fazla etkisini gördüğüm söylenemez . Bana öneriniz varmı ne zaman ve nasıl geçer sizce 😒
ozge07070 kubraBayram1907 bende sabahları mutlaka safra kusuyordum gün boyu yatana kadar bulantım oluyordu yemek yiyemiyordum yapamıyordum tiksinmiştim her şeyden tuzlu çubuk ve meyve yiyordum onuda zorla. Sonra doktorum prilam verdi başlarda pek etkisini göremedim ama şuan çok iyiyim 19. Haftadayım hala kullanıyorum ilacı bulantılarım geçmedi çünkü 😪
Zkskdkdkxk kubraBayram1907 zofer diye ilaç var bulantı için onu alın kullanın çok iyi günde 1 tane içiyon ben 28 haftalıkım bulantılarım geçmiyor ama o ilaç sayesinde rahatım
Minmin kubraBayram1907 ben de 6+5’im dört beş gündür bulantım başladı koku hassasiyetim aldı başını gece tam yatıcam daha çok bulanıyor yıldım ya 🤦🏼♀️
Sinemmmonurr Prilam denen ilacı kullanıyorum. Gece uyumadan önce iki tane üstüste atmamı önerdi doktor ertesi günü hiç bulantı yaşamıyorum çok şükür doktorunuza sormanızı öneririm