melisa_serkan bizim kizimiz dogum pozisyonunu aldi doktorum artik hep yatmam gerektigini söyledi sizde ne durumda
Damla6606 melisa_serkan bende 34+1 im 28. Haftadan beri dogum pozisyonunda doktorum banada yat demedi erken dogum riskin mi var canım
PnrBkr Benimde dündü kontrolüm..benim kizimda doğum pozisyonuna geçmiş ama doktorum hep yatmakla ilgili bişey söylemedi bana
EmineTavan Ben de dün kontrole gittim 34+4üm. Valla bebiş gayet de yan yatıyor rahatından hiç de taviz vermiyor hala daha yüzünü göstermedi düşünün🙄 Ama çok şükür bi sıkıntımız yok ikimizinde. Rabbim en uygun zamanda kavuştursun hepimizi yavrularımıza😊
EsraErdoan EmineTavan nasıl sevıyosa yerini annesi kıpırdamak istemıyor demekki 😊 bizimkide yan genelde ama doğum pozisyonunu da aldı geçen hafta ama sürekli eski yerine dönüp duruyor farkediyorum bakalım hayırlısı 😊
melisa_serkan Damla6606 evet çok hareketliyim iki yürüsem açilma oluyor 😂 tabiriyen rahat dogum olurmuş ondan yatiş verdi