S02_ Kızlar oda nemlendiricili buhar makinesi almak istiyorum memnun kaldığınız veya alacak olduğunuz bi ürün var mı ?
Mamatobe S02_ Biz de yeni wewell üstten dolum buhar makinesi aldık memnun kaldık haznesi baya büyük tavsiye ederim
cahillesohbetikestim S02_ ben ablamdan getirdim weewell marka henüz kullanmadım ama ablan çok memnundu
Merakliduygusal E bebekten deerma nın buhar makinesini aldım uzun süre olmadı ama kullanıyorum ve memnunum.
Mamatobe S02_ Çiçeksepetinden almıştım ben indirimdeyken canın kasım indirimlerini takip ederseniz hepsiburada,trendyol gibi oralarda da uyguna bulabilirsiniz