Sevgii_94 full suni sancıyla doğurdum . 10 da başladı , 14.46 da doğum gerçekleşti 🥰 normal sancıyı bilmediğimden kıyaslayamıyorum ikisini . ama tabi yok canım zor değil kötü değil demekte biraz komik olur . illaki zor , adetin nasıl geçiyor bilmiyorum ama en kötü adet sancını düşün onun 2-3 katı . hani böyle ölüyorum öldüm diyecek kadar da değil . özelde yapacaksanız epidural alın mis gibi . 4 cm den sonrası yok 😂