Selam kızlar 39 haftalık hamileyim dün diş eti şişliği şikayetim başladı parolla idare ettim ama bugün çok kötü oldum acile gittim, 20 lik dişim apse olmuş iltihap varmış, largopen 1 g antibiyotik ve parol verdi ağrı kesici olarak. İçinizde largopen kullanan oldu mu? kullanacağım ama tedirginim 9 ay boyunca ilk defa antibiyotik alacağım korkuyorum 🤦🏻♀️