Momm52 Kızlar 37 haftayım şu pelvik agrısı mı ne beni bitirdi ya aynı haftada olan arkadaşlar sizde durum ne ?
Minikanneee Momm52 benimde 37+3 çok fena çatı ağrısı çekiyorum yatıp kalkarken otururken yürürken çok fena ağrıyor 🤦🏼♀️
teletabi Momm52 daha o haftalara gelmeden başladı 🤦🏼♂️ 20+3 olucaz birazdan. 1 haftadır sürünüyorum resmen. Oğlumda hiç yaşamamıştım son haftamda biraz oldu ama geçiyordu bu hamileliğim çok ekşınlı🤣
Bskaymazz1 Momm52 37+6 yım ve çatı ağrısı kasık ve bel ağrısı da dahil vajinada batma da oluyor artık aşağı çok baskı olduğu için sağlıkla gelsinler 😇