Kızlar bebek bezi olarak baby turco kullanıcam geçen gün indirimdeydi 80 li 1 numara ve 2 numara bezi toplam 80 TL ye aldım hala indirim kuponlarım oluyor yavaş yavaş alıyım diyorum ama çevrem diyorki çok kilolu doğarsa 1 numara olmaz. O yüzden 1 numaradan bir paket daha alıp daha almıycam İndirim olduğunda 2 veya 3 numaradan alırım o yüzden sorum şu bebeğe 2 numara bez kaç adet gider çocuğu olup kullanan ve hatırlayan varmı? Mesela 300 adet iyimi sizce yoksa az mı yada fazlamı?