Merhabalar, 27 haftalık hamileyim. Bu haftaki kontrolde bebeğin suyunda artış gözlendi. Aslında çok tatlı yiyen biri değildim ama son bikaç haftada biraz yemiştim. Meyve de çok tüketiyordum. Şekerli yemekten oluyormuş sanırım. Şimdi çok dikkat etmeye başladım ama korktum. Bir sıkıntı olur mu yaşayan arkadaşlar var mı acaba? Dikkat edince düzeliyor mu hemen ?